SELAMAT DATANG ke Adieqhazzie Life&LOVE..semoga perkongsian di ruangan ini memberi manfaat kepada kalian yang membaca..salam ukhwah..

JOM LIKE!


OsteMatrix..bukan sekadar kalsium

March 2013..promosi OsteMatrix shaklee..harga memang super duper murah..2 botol pun RM XX jer..Apa perbezaan supplement kalsium OsteMatix shaklee berbanding yang lain??

OsteMatrix shaklee merupakan kalsium yang isinya paling seimbang untuk memastikan penyerapannya adalah 99%.Formulanya unik dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.Nutrien2 ini perlu diambil bersama2 untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral dalam tubuh (kebiasaannya dalam buah pinggang...).ni dia..

Manfaat utama OsteMatrix :

  • Menguatkan tulang - kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf.Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia(rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, konvulsi/kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.
  • Meringankan stress - mengimbangi tekanan darah , memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa.memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.
  • Memperbaiki masalah haid - kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.
  • Pengalkalian tubuh - kalsium adalah mineral alkalin yg berkesan memastikan imbangan pH tubuh.ianya juga menghalang obesiti diusia tua.kalsium turut membantu sel menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi.
  • Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik
sempena promosi OsteMatrik ni jom kita beli untuk parents kita, suami kita..beli 6 percuma 1 lagi..In Shaa Allah ianya dapat membantu mengatasi masalah-masalah yang sering dihadapi oleh orang sekeliling kita..

with love