SELAMAT DATANG ke Adieqhazzie Life&LOVE..semoga perkongsian di ruangan ini memberi manfaat kepada kalian yang membaca..salam ukhwah..

JOM LIKE!


Berdoa dan bersyukur adalah yang terbaik...

jam 2.00am..anakku iffah sedang lena diulit mimpi.mataku masih belum mampu dilelapkan..macam2 bermain difikiran..kadang2 terasa begitu sukar jalan untuk menjalani kehidupan seharian..Allahuakbar..

Allah Maha Mengetahui..mungkin ini perjalanan untukku..tidak semua apa yang kita inginkan dapat kita capai, tak semua apa yang kita hajat ditunaikan..aku hanya insan lemah yang mampu berserah kepada-Mu Ya ALLAH..Hidup ini bagaikan roda.sentiasa berputar..kadangkala kita di atas, kadangkala kita di bawah..ada masanya kita gembira,tiba masanya kita berduka..ada masanya kita dipuji, ada masanya kita dikeji..itulah lumrah kitaran sebuah kehidupan.

aku bersyukur kepadaMu Ya ALLAH kerana memberiku ibu bapa yang telah membesarkan aku dengan penuh kasih sayang.memberiku  pendidikan dan tunjuk ajar yang sempurna menjadi seorang insan. sebuah keluarga yang begitu mengambil berat.seorang suami yang sangat memahami.seorang anak kecil yang menjadi sumber kekuatanku..Ya ALLAH, ampunilah dosa2ku dan dosa2 mereka yang ku sayangi,kurniankanlah kesihatan yang baik dan rezeki yang baik kepada kami.

hanya padaMu aku memohon kekuatan untuk terus tabah mengharungi hidup di dunia ini dan meneruskan perjalanan ke akhirat kelak.moga Engkau permudahkanlah..aku bersyukur dengan apa yang aku miliki, aku redha dengan apa yang aku lalui.. biar apa pun anggapan dan pandangan mereka yang melihat, aku tahu hanya Engkau yang lebih mengetahuinya..mungkin ini yang terbaik untukku..

Terima kasih ALLAH.




0 comments:



Post a Comment