SELAMAT DATANG ke Adieqhazzie Life&LOVE..semoga perkongsian di ruangan ini memberi manfaat kepada kalian yang membaca..salam ukhwah..

JOM LIKE!


Testimoni Set Penyusuan

Salam hujung minggu..

sebelum keluar berjalan petang nie, nak update satu testimoni seorang breastfeed mom yang mengambil supplemen set penyusuan shaklee..ronda2 kat shaklee golden lounge td, jumpa satu gambar nie..(mohon share ye tuan punye pic nie)



Memang teruja sangat tengok gambar nie..dulu asalnya kenal shaklee pun untuk tujuan breastfeeding juga.member yang suggestkan shaklee.tapi tak berkesempatan nak membelinya.berbalik kepada cerita mom td, sebenar nya if seorang ibu tu nak menyusukan anaknya..dia mesti mempunyai niat, dan ditambah dengan cara dan usaha yang berterusan.In Shaa Allah..dan kita sendiri sebagai ibu sememangnya rasa bangga dan bertuah sebab dapat menyusukan anak dari susu kita sendiri..itulah nikmat sebenarnya sebagai seorang ibu..:)

Jom kita layan tips dan nasihat mom nie.macam mana dia boleh dapat hasilkan banyak stok susu untuk anak dia..tak perlu risau nak pergi kerja n tinggalkan anak kat rumah pengasuh..


so, kepada semua ibu or bakal ibu yang nak bagi anak susu ibu secara eksklusif, boleh mengambil supplemen shaklee untuk membantu anda. Kebanyakan pengguna shaklee sangat berpuas hati dengan hasilnya. Bukan sahaja susu meriah, malah kulit semakin cantik dan gebu..anak pun sihat dan jarang mendapat penyakit..

Kat bawah ni set penyusuan 3M..mengandungi supplemen dan vitamin lengkap yang telah membantu ramai ibu menyusu..terdiri daripada ESP, alfalfa, vitalea, ostematrix,vitamin C dan B-complex.


In Shaa Allah lain entri saya akan ceritakan fungsi setiap vitamin yang terdapat dalam set penyusuan 3M nie ye..nak bersiap da..jalan2 amik angin..daaa~

Berminat? hubungi :


Peringatan : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh sebarang jenis penyakit. Ajal maut ditangan Tuhan..kita sebagai manusia hanya berusaha dan berikhtiar..
  




HAZIDAH KOSNIN
SHAKLEE ID : 884132
HP : 012-6727417
EMAIL : hazzie1011@gmail.com
FB : Life&LOVE Natural.VITASHOP

0 comments:



Post a Comment