SELAMAT DATANG ke Adieqhazzie Life&LOVE..semoga perkongsian di ruangan ini memberi manfaat kepada kalian yang membaca..salam ukhwah..

JOM LIKE!


10 JUN 2013..Happy 2nd Anniversary..

Hari ni ulang tahun perkahwinan kami yang ke-2...hihi..Alhamdulillah dipanjangkan umur ke saat ini dan harap2 dapat menjalani kehidupan bersama dengan puteri kecik kesayangan Nur Iffah Izzati..Terima kasih untuk en.hubby, Mohd Shukri sebab sangat memahami, penyayang, caring dan yang paling best cool je sentiasa..haha..luv u so much!

Tak banyak pun nak cerita hari nie..en.hubby pun keje arini.balik dah pukul 5 lebih..nak keluar kejap je malam kang.cari barang n jalan2..budak kecik ni dah siap pakai kasut.hai..belum apa2 dah nak ajak jalan..budak zaman sekarang kan.macam2 pandai..


Ok lah..saja je nak memeriahkan blog ni..tengah ada mood rajin la menaip..hehe.apa2 pun sempena hari istimewa hari ni saya harap semoga perkahwinan kami ni kekal selamanya sehingga ke syurga..Sayang dan bersyukur sangat dengan apa yang saya miliki sekarang..bahagia disamping insan-insan tersayang..Terima kasih ALLAH..

Layan la sikit gambar kami berdua, bertiga kat bawah nie..berempat belum lagi ye..hehe









0 comments:



Post a Comment