SELAMAT DATANG ke Adieqhazzie Life&LOVE..semoga perkongsian di ruangan ini memberi manfaat kepada kalian yang membaca..salam ukhwah..

JOM LIKE!


something is better than nothing

2012 : suri rumah sepenuh masa 

pengalaman..kenangan terindah menjadi isteri kepada seorang suami dan, menjadi seorang ibu kepada seorang anak kecil..macam-macam suka dan duka dilalui bersama.memang best dapat duduk rumah je.lama tu..setahun enam bulan dah..asal kenduri or jumpa je..orang mesti tanya soalan cepu cemas nie : dah kerja dah? buat apa sekarang?...but i still give the same answer..huhu..for me, apa pun pendapat orang, apa pun orang nak kata, it's up to you..as long as i'm happy with my family and syukur pada ALLAH dengan segala nikmatNya selama ini yang tiada kekurangannya untuk kami..alhamdulillah..


2013 : suri rumah sepenuh masa vs kerja??

apa tu? azam tahun baru..hajatnya nak kerja tapi tengok anak kecil lagi. hubby pn selalu outstation, so decide la duduk rumah lagi buat sementara.tapi nak juga buat something @ kerja time2 kebosanan..actually dah lama plan.tapi masih dalam dilema untuk start..cuba untuk cari kekuatan yang positif then dapat la ayat nie : SESUATU YANG BARU..KITA TAK CUBA KITA TAK TAHU..~from somebody..apa2 pn yang penting USAHA + DOA semoga dibuka dan dipermudahkan jalannya..walau dalam apa aspek kehidupan pun kita kena mulakan dengan LANGKAH PERTAMA..tu la yang membuatkan rasa untuk lakukan sesuatu walaupun duduk rumah je.hehe..alhamdulillah, dengan sokongan hubby dapatlah mulakannya..sambil2 kan..orang yang kerja pun buat part time, ni kan pulak yang suka suki je duduk rumah..In sya allah dalam entry seterusnya saya akan ceritakan apa la yang nak dibuatnya??something is better than nothing kan..=)